od Menadżera do lidera

Udostępnij na

Cena netto:

1 300 PLN

Lokalizacja:

do ustalenia

Czas trwania:

14h

Zapytaj o szkolenie:

Opis szkolenia

Szkolenie od „Menadżera do Lidera” to program rozwoju zawodowego, który ma na celu przekształcenia kompetencji menadżerskich w umiejętności przywódcze. Dowiesz się  jak zbudować swój autorytet, zaufanie i jednocześnie skutecznie realizować założone cele.

co zyskasz?

Dla kogo jest ten kurs?

Menadżerowie, Liderzy i Koordynatorzy zespołów; staż pracy na stanowisku menedżerskim 1-5 lat

Agenda

  • Wizja
  • Wartości jako fundament budowania przywództwa
  • Krąg bezpieczeństwa. Dlaczego należy budować zaufanie w zespole?
  • Kim jestem i kim powinienem być dla moich ludzi? Przełożony w roli Menadżera- Kontrybutora /  Operacyjnego czy może Lidera?
  • Style zarzadzania: autokratyczny, demokratyczny, liberalny: który wybrać, kiedy i w odniesieniu do kogo?
  • Budowanie autorytetu lidera i wpływu na zespół.

.

  • Zasady konstruowania celów
  • Realizacja celów
  • Monitorowanie postępów
  • Umiejętne delegowanie zadań – jak to robić skutecznie
  • Przemówienia
  • Zasady prowadzenia efektywnych spotkań
  • Udzielanie feedbacku
  • Analiza temperamentów 4 kolory, test, wskazówki do skutecznej współpracy z Twoim zespołem.
  • Omówienie kilku technik efektywnego wykorzystania czasu